7/16/2009

Pusat Rawatan Keraton


Pusat Rawatan Keraton adalah pusat rawatan alternatif yang dikelola oleh Prof. Dato Dr Raden Johari Mansur Al-Haj. Dengan berkonsepkan pembedahan secara batin, Alhamdulillah, para pesakit yang mendapat khidmatnya sembuh dengan izin Allah Taala.

Pusat Rawatan Keraton menyediakan rawatan pembedahan dan rawatan biasa termasuk penyakit kanser, buah pinggang, kencing manis dan banyak lagi penyakit serius yang berbahaya. Pusat Rawatan Keraton mempunyai 3 cawangan iaitu Kuala Lumpur, Johor dan Sabah.

3 comments:

  1. Jangan kena tipu dgn orang yg berselindung di sebalik Islam, sila google "Medical scam pusat rawatan keraton" utk mengetahui perkara sebenar.

    ReplyDelete
  2. pakcik aku sakit jantung n kanser usus terlantar kt hosp, doc srh bw balik cz doc ckp xda harapan, dh xd ubat.. usus nya byk bocor n mcm2 lah.. kritikal xblh bgn dia. pastu bw g keraton, ada kwn anak pkcik ak suggest.. pcaya atau tak, skg pkcik ak dh 100% sembuh, dgn izin Allah SWT. dh bberapa thn berlalu, pkcik ak tetap smbuh =)

    ReplyDelete
  3. BUKTIKAN jika kamu kamu BENAR.

    Bawa segala LAPORAN PERUBATAN, NAMA HOSPITAL dan DOKTOR yg merawat Pakcik kamu itu dan buktikan.

    Tampil lah ke media massa (akhbar, berita, etc) atau terus saja ke KEMENTERIAN KESIHATAN - dan BELA lah JOHARI MANSOR dan PUSAT RAWATAN KERATONnya itu.

    Saya CABAR kamu berbuat demikian.

    Jika tidak ini hanya cerita2 KOSONG yg DIBUAT2 - sebagaimana yg telah berkali2 dilakukan suku-sakat JOHARI MANSOR sebelum2 ini untuk menyelamatkan PERNIAGAAN MENIPU mereka itu.

    Sudah RAMAI pesakit yg tampil membuat laporan akibat di TIPU JOHARI MANSOR - sudah berkali2 dipaparkan di SURAT2 KHABAR.

    Malah KEMENTERIAN KESIHATAN sendiri sudah mewartakan yg BEDAH BATIN ini adalah PENIPUAN...~!

    Kepada para pembaca - sila google "PUSAT RAWATAN KERATON SCAM" utk mengetahui lebih lanjut.

    Sekali lagi saya CABAR kamu berbuat demikian, jika kamu berada di pihak yg BENAR~!

    ReplyDelete